Autan i Imago Ogilvy ambijent oglasom zaštitili Zagrepčane od komaraca
Ovih dana su na dva najpoznatija zagrebačka jezera, Jarunu i Bundeku, na koja Zagrepčani redovno dolaze roštiljati i uživati u prirodi, postavljeni zanimljivi oglasi za Autan. Radi se o instalacijama koje doslovno štite posjetitelje od komaraca zahvaljujući sitnoj mreži, koja kroz metaforu govori o djelotvornosti Autan spreja. Od brojnih kućica na Bundeku i Jarunu, ove ‘Autanove’ su postale najomiljenije s prvim spuštanjem sumraka i pojavom komaraca.
“Drago mi je da se u današnje vrijeme, u kojem tržišna komunikacija većinom koristi nove medije i platforme, pronađe mjesto i za jedan dobri stari klasični ambijent. Imam neki nostalgični odnos prema ovakvim oglasima s obzirom da sam na njima poslovno odrastao.” – kaže Igor Mladinović, glavni kreativni direktor iz agencije Imago Ogilvy.
Innovation Director iz Imago Ogilvy agencije, Darko Bosnar kaže kako je “orginalnost ove ideje u korištenju medija, odnosno u iskorištavanju već postojećeg objekta u okolišu, pretvarajući ga u oglasni medij.
Uz vrlo malu intervenciju nečega što fizički postoji u stvarnom svijetu, mjesta u koje se ljudi inače sklanjaju od sunca, dobila su i dodatnu funkciju pa su sada štitile i od insekata.
Ta zanimljiva podudarnost izgleda drvenih kućica na Jarunu i Bundeku s mlazom koji izlazi iz spreja prilikom njegove upotrebe, je u ovom slučaju u outdooru lijepo ispričala priču na malo drugačiji način.
Outdoor je tako ponovo pokazao kako nikako nije mrtav i kako ideja u njemu može još uvijek na “oldschool” način zablistati u punom sjaju.”