Članak je preuzet s media-marketing.com.
Na Danima komunikacija u Rovinju proglašeni su pobjednici natjecanja Mixx koje je napravljeno po međunarodnoj licenci IAB-a, a nagrađuje najbolje digitalne kampanje.
Organizatori su u kriterije ocjenjivanja uključili kreativnost, strategiju, izvedbu i korištenje medija, a nagrade su dobile tvrtke i kampanje koje su obuhvatile sve ključne čimbenike.
Nagradu Best in Show odnijela je kampanja Boranka – zazelenimo požarišta Dalmacije.
Uz Best in Show dodijeljeno je sljedećih 9 nagrada: Brand Awareness Campaign, Direct Response and Lead Generation Campaign, Best Website, Best Mobile App, Best Branded Content, Best Search, Best tech and innovation, Best Publisher Long-form Native te Best social.
Organizatori natjecanja potvrdili su da je broj prijavitelja porastao za 5 %. Sveukupno su pristigle 82 prijave. Prijave na natjecanje Mixx Hrvatska preslika su tržišnih trendova i ulaganja u vlastite kanale komunikacije – od web-stranice do mobilnih aplikacija.
Organizatori ističu da je digitalni sadržaj, kako u svijetu tako i u Hrvatskoj, dosegao razinu da može samostalno, ali i kao dio integrirane komunikacije, zaista ostvariti pomak u prodaji i na brend parametrima.
Originalni članak dostupan je na linku.