Krenula je Boranka, najveća volonterska akcija pošumljavanja požarišta u Hrvatskoj.
Osmislili smo vizualni identitet i komunikacijsku kampanju za ovaj izvrstan društveno odgovorni projekt Saveza izviđača Hrvatske, dok je za ilustracije zaslužna BooBoo, poznata hrvatska ilustratorica koja živi i radi u Berlinu.
Kampanja je zamišljena na način da se od drveća izgorenog u ljetnim požarima proizvede crni pepeo koji se zatim koristi kao jedinstveni sastojak u proizvodnji bojica nazvanih Boralice.
Putem tiskanog izdanja 24sata od 14.9.2018. će čitateljima biti besplatno podijeljeno preko 100 000 boralica. Njima će moći nacrtati vlastito drvce, fotografirati ga i postaviti na web stranicu www.boranka.hr te tako sudjelovati u stvaranju virtualne šume. Što će virtualna šuma više rasti, to će volonteri Izviđača saditi više pravih sadnica na požarištima oko Splita i Solina.
Na ovaj način, simbolički, od izgorenog crnog ugljena se stvara novo drvo i vraća zelena boja na crna zgarišta. To je ljepota Boranke, jedine bojanke koja vraća život na požarišta.
Web stranicu je napravila agencija Degordian, a projekt su kao najveći sponzori podržali: Tele2, OTP banka, Karlovačko pivo, Arriva i Karbon, koji je i izradio Boralice. Medijski pokrovitelj je 24sata.
‘Ovo je tip kampanje u kojoj ćemo integrirati online i ofline svijet. Naime, većina kampanja svoju poruku prenosi preko ispričane priče koja je najčešće neopipljiva.
U ovoj kampanji smo od drveća izgorenog u ljetnim požarima proizveli smo crni pepeo koji je zatim korišten kao jedinstveni sastojak u proizvodnji bojica nazvanih – Boralice. Na taj način ćemo ljudima kroz kampanju omogućiti da sami uprljaju ruke pepelom izgorene šume i na svojoj koži fizički osjete poruku i postanu dio kampanje’ –objašnjava Darko Bosnar, kreativni direktor u Imago Ogilvy-ju.
‘Kad se poklopi izvrstan projekt, odlična ekipa i dobra kreativa, onda je sve moguće… pa čak i pretvoriti crni ugljen u zeleno stablo. Ovo je jedna od najkorisnijih i najljepših kampanja na kojima sam ikad radio.’ – naglašava Igor Mladinović, glavni kreativni direktor u Imago Ogilvyju.
‘Ova kampanja pruža nam mogućnost da uključimo tisuće volontera u akcije sadnje, a mnogima će to biti prvi puta da zasade pravo stablo. Nama izviđačima „u krvi“ je zaštita prirode i ovakve akcije pošumljavanja jer znamo da tko jednom osobno zasadi stablo sigurno će se bolje odnositi prema prirodi i okolišu. Drago nam je što je zaista veliki broj partnera i sponzora prepoznao vrijednost ovog projekta i što će ovo biti jedna od najvećih volonterskih kampanja u povijesti Hrvatske.’ – izjavio je Dan Špicer, poslovni direktor Saveza izviđača Hrvatske.