Oni koji prate društvene mreže sigurno su zamijetili kako je ovog ljeta sve zabolio Pipi, bez obzira što rade i tko ih prati. Riječ je o novoj kampanji Imago Ogilvy za kultnu narančadu Pipi koja se nakon dugo godina vratila u novom ruhu. Uz novi dizajn bočice, predstavljena je komunikacija u kojoj Pipi zadržava duh zlatnih vremena ali na moderan način odražava šarm dalmatinske bezbrižnosti.
“Pipi nije običan sok, Pipi je more, Dalmacija i ljeto i zato smo ovom kampanjom željeli pokazati da je uživanje u ljetu, moru, suncu i društvu ono što Pipi i danas čini drugačijom i posebnom.” – kazala je Iva Bokšić, strateška planerica Imago Ogilvy agencije.
Ana Burazer, copywriterica iz Imago Ogilvy agencije dodaje da “ideja kampanje proizlazi iz činjenice kako nas ljeto uvijek čini nekako posebno opuštenima, baš nas boli briga za sve oko nas i što će tko reći, imamo svoj đir … i boli nas Pipi. A kroz različite kanale, od kojih su se najviše istakle društvene mreže, pozvali smo ljude da se pridruže i podijele svoje «boli me pipi» momente. U kampanju su se uključili najrelevantniji regionalni influenceri koji su svojim personaliziranim Pipi bočicama pokrenuli lavinu pozitivnih komentara i potaknuli svoje pratitelje na aktivaciju. Time je potpis branda i kampanje postao i potpis njihovih ljetnih trenutaka. Glavna ideja naše kampanje je da fraza “boli me Pipi” zaživi među ljudima i uđe u razgovorni jezik te postane statement koji najbolje opisuje ljetno stanje uma i filozofiju potpune opuštenosti.”
Više o kampanji na: http://pipi.com.hr/.