Članak je preuzet s media-marketing.com.
Već nekoliko godina platforma Kroki Kroketa je prekidanje neugodne tišine hrskanjem koje pali. U novoj kampanji, koja se prije svega obraća mlađim potrošačima, naglasak je stavljen na interaktivnost koja toj ciljanoj skupini dolazi sasvim prirodno. Ideja je bila potaknuti potrošače na pretipkavanje dugačke web adrese sastavljenje od gomile “hrskova”. Ispravno pretipkana adresa donosi super nagrade i doslovno pokazuje da hrskanje Kroki Kroketa stvarno pali.
Kako bi kampanja što sigurnije došla do svoje ciljane publike, odabran je medij koji najviše koriste – video. Snimljen je video spot s dopadljivom pjesmom u trap/hip-hop stilu kojoj je hrskanje lajtmotiv. Pjesmu potpisuje Riđi Riđ, zvijezda skupine High5, koji već neko vrijeme pali na glazbenoj sceni.
“Mladi danas ne gledaju TV. Kada ga i gledaju, onda je to s mobitelom u rukama. Upravo zato smo napravili reklamu jezikom koju ti potrošači razumiju, u formatu koji im je zanimljiv i u kojoj ih pozivamo da nastave raditi ono što su i radili, preusmjeravajući ih na mjesto gdje na neobičan način mogu osvojiti nagrade. A za one koji ni ne znaju da TV postoji, a kojih je sve više, istu stvar smo napravili na YouTube prerollu. Brandovi koji žele da ih mladi čuju, moraju značajno promijeniti pristup i pronaći nove načine da pridobiju pažnju. U ovoj kampanji mi smo pronašli jedan takav način”, rekao je Darko Bosnar, kreativni direktor agencije Imago Ogilvy.
“Kroki Kroket je tradicionalni brand koji je trebao moderni zaokret kako bismo ga približili mlađoj publici, a da ipak zadrži svoju bit. Uz suradnju s Imagom rođena je fantastična ideja modernog pristupa s korištenjem hrskave web adrese koja stvarno pali”, ukratko nam je priču o kampanji izložila Sonja Vičević, Brand manager u Adria Snack Company.
Originalni članak dostupan je na linku.