Članak je preuzet s media-marketing.com.
Projekat Boranka, koji smo osmislili za Savez Izviđača Hrvatske, uvršten je na shortlistu NEW YORK ADVERTISING FESTIVALA u dvije kategorije: Direct & Collateral: Social/Environmental Good i Positive World Impact: Environment & Sustainability!
„Nakon trijumfa na Danima komunikacija, lijepo je nastaviti niz osvajanja nagrada i na međunarodnim festivalima. Svaku novu osvojenu nagradu, dodjeljuje potpuno drugačiji žiri i lijepo je vidjeti kako je naš projekt jednako zanimljiv i onima koji dolaze iz potpuno drugačijeg kulturološkog okruženja”, izjavio je Igor Mladinović, glavni kreativni direktor.
„New York Advertising Festival je jedan od najvećih i najpriznatijih festivala oglašavanja na svijetu. Svake godine iz nekoliko desetaka tisuća radova, žiri koji broji preko 150 članova sa svih kontinenata, nakon nekoliko eliminacijskih krugova bira samo najbolje od najboljih i jako mali broj njih nagradi prestižnim NYF kipićem. Velika je čast biti upravo dio te male elite”, nadovezao se Darko Bosnar, kreativni direktor.
Originalan članak dostupan na linku.