IMAGO OGILVY I FRANCK ČAJ slijede svoj osjećaj


Članak je preuzet s media-marketing.com.

Nastavno na teritorij osjećaja, za Franck čaj smo razvili novu komunikacijsku platformu sažetu u potpisu “Franck čaj. Slijedi svoj osjećaj.” Široki asortiman čajeva služi kao temelj za komunikaciju širokog spektra ljudskih emocija. Franck čaj je tu već punih 50 godina, s paletom čajeva koja prati svaki naš osjećaj, koliko god jednostavan ili jedinstven bio. Ima ulogu suputnika uz kojeg je jednostavno lakše slijediti svoj osjećaj. Kako bi se osvijestilo da je čaj odličan izbor u bilo kojem trenutku, highlight kampanje bilo je pitanje: “Zašto tražiti razloge za uživanje u čaju kad je dovoljno slijediti osjećaj”.

Više informacija o kampanji je dostpuno na linku.

Dajem suglasnost Imago reklamnoj agenciji da sprem i čuva moju osobnu email adresu u svojoj bazi podataka najdulje 5 godina u svrhu slanja povremenih promotivnih obavijesti.

Ako želite opozvati vašu suglasnost ili prestati primati poruke Imago reklamne agencije, molimo pišite na privacy@imago.hr i zatražite izmjenu ili brisanje podataka.