Članak je preuzet s media-marketing.com.
Imago Ogilvy i Pan su godinama bili nerazdvojni partneri. Bilo je to vrijeme kada je Pan doživio svoj procvat i postao ozbiljan igrač na zahtjevnom pivskom tržištu. No, kako je svijet marketinga podložan stalnim mijenama, tako je i ta suradnja bila privremeno prekinuta kako bi i klijent i agencija istražili neke nove mogućnosti.
Ipak, prijateljstva koja nastaju uz pivo čvrsta su i ne mogu se tek tako zaboraviti. Komunikaciji Pana zatrebalo je osvježenje, pa su se obratili agenciji koja je s Panom oduvijek na ti.
Rezultat suradnje je nova kampanja koja je upravo krenula i koja slavi heroje svakodnevice koji uvijek pronađu način za pozvati na Pan.
„Noseći komunikacijski kanal kampanje je jedinstveni pull-of čep kojim se Pan razlikuje od svih mainstream piva. Uz dodatak lente, čep je pretvoren u Pan Orden Počasti, odlikovanje koje zaslužuju oni koji ne odustaju od druženja unatoč svim preprekama, obvezama i dužnostima. Ordeni na bocama sada čekaju svoje heroje koji će pozvati na Pan. Svima u agenciji bio je veliki izazov ponovo raditi na Panu, brendu koji je Imago stvorio i koji je rastao zajedno s agencijom. Puno se piva u međuvremeno popilo, puno se stvari promijenilo, ali vjerujemo da je Pan Orden Počasti dobar početak nastavka naše suradnje” rekao je Darko Bosnar, kreativni direktor.
Originalni članak dostupan je na linku.