Članak je preuzet s media-marketing.com.
Serija Pipi oglasa za ljetnu #bolimePipi kampanju objavljena je u prestižnom Lürzer’s Archive magazinu.
Među više od 2,000 prijavljenih radova za peto izdanje Lürzer’s Archive magazina ove godine, svoje mjesto na čak dvije stranice pronašla je i ova duhovita i hrabra Pipi kampanja. Tako je mali hrvatski brand sokova uspio izboriti svoje mjesto među najvećima.
“Preko Lürzer’s Archive-a sam se zaljubio u posao koji radim i uvijek mi je velika čast vidjeti svoje radove objavljene upravo u tom magazinu. Ovo je još jedan dokaz da kada napraviš rad koji je kreativan i zanimljiv, bez obzira na jezik, malo tržište i male budžete, priznanje možeš dobiti i među onim najvećima”, istaknuo je Darko Bosnar, Kreativni direktor iz Imago Ogilvyagencije.
Barbara Sabo, copywriterica, dodaje: “Pravi izazov kod Pipija bio je osmisliti kreativu koja je lokalno usko utemeljena, a široko razumljiva i prepoznata. Rezultat je kampanja s razglednicama koje su prerasle svoj format i dalmatinskim trenucima koji su postali svačiji trenuci. Drago mi je vidjeti da ni drugi jezik ni drugi mindset nisu bili prepreka za shvatiti dobru foru”.
Originalan članak dostupan na linku.