Imago Ogilvy osvojio 2 zlata na Baltic best festivalu za kampanju Boranka!


Članak je preuzet s portala mediamarketing.com

Najveća volonterska akcija pošumljavanja požarišta u Hrvatskoj nastavlja osvajati međunarodne nagrade.

Kampanja Boranka (eng. Dead Trees Talking), hrvatske Imago Oglivy, upravo je osvojila dva Zlata na Baltic best festivalu. Jedno u kategoriji Promo&Activation, a drugo u Public Service PR.

Boranka je najveća volonterska akcija pošumljavanja požarišta u Hrvatskoj. Agencija Imago Ogilvy je osmislila vizualni identitet i komunikacijsku kampanju za ovaj izvrstan društveno odgovorni projekt Saveza izviđača Hrvatske, dok je za ilustracije zaslužna BooBoo, poznata hrvatska ilustratorica koja živi i radi u Berlinu.

Kampanja je zamišljena na način da se od drveća izgorenog u ljetnim požarima proizvede crni pepeo koji se zatim koristi kao jedinstveni sastojak u proizvodnji bojica nazvanih Boralice.

Dajem suglasnost Imago reklamnoj agenciji da sprem i čuva moju osobnu email adresu u svojoj bazi podataka najdulje 5 godina u svrhu slanja povremenih promotivnih obavijesti.

Ako želite opozvati vašu suglasnost ili prestati primati poruke Imago reklamne agencije, molimo pišite na privacy@imago.hr i zatražite izmjenu ili brisanje podataka.