Kampanja Dear Mr. President koju je Imago Ogilvy radio za Janu osvojila je najprestižniju nagradu na festival kreativnog oglašavanja Golden Drum u Sloveniji.
Jednoglasnom odlukom žirija, ova kampanja je proglašena najboljom u kategoriji PR i tako donijela Imagu drugi Grand Prix u dvije godine.
Vrijednost kampanje je možda najbolje opisao predsjednik žirija, legendarni John Mescall koji je rekao: “Ovo je kampanja za koju smo svi odmah znali da zaslužuje nagradu, ali je toliko dojmljiva da smo filmić o njoj poželjeli pogledati dvaput.”
“Ovim projektom smo dokazali da za ostvarivanje dobrih ideja nije potrebno puno novaca, već samo trud, snaga i jaka volja. Upravo to nas je guralo do zadnjih granica da realiziramo ovaj projekt, a osim što sam jako ponosna na svoj tim jer smo osvojili dvije nagrade na ovom prestižnom festivalu, najveća nagrada mi je ta da smo zaista uspjeli napraviti dobru promjenu u svijetu.” – objašnjava Ivana Mlinarić, voditeljica projekta iz agencije Imago Ogilvy.
Igor Mladinović, glavni kreativni direktor u Imago Ogilvy dodaje: “Brojni koji su mi čestitali na ovoj nagradi su rekli kako bi voljeli raditi na tako velikom projektu. A istina je da ne postoje veliki i mali projekti, veliki i mali budžeti ili veliki i mali klijenti. Postoje samo ljudi koji čine tu razliku i koji od svakog projekta naprave da on bude velik. To su Ivana i Darko, ljudi s kojima sam radio ovu kampanju i nadam se da ću raditi još mnoge koje tek čekaju da postanu velike.”
“Kada smo prije nekoliko godina postavljali viziju da Imago postane agencija koja će kontinuirano osvajati odličja s najvećih međunorodnih festivala, mnogi su to popratili smiješkom. Danas, nakon osvojenih gotovo svih najrelevantnijih globalnih festivala, nema ljepšeg osjećaja nego to svake godine ponovo potvrditi novom nagradom. Osvojiti Grand PRIX u PR kategoriji, koja je prema mnogima kategorija budućnosti, za nas znači potvrdu da ono što smo zamislili na najbolji način provodimo u djela” – naglašava Darko Bosnar, Innovation Director iz Imago Ogilvyja.