Članak je preuzet s portala mediamarketing.com
Sa svih smo strana bombardirani prikazima savršenih, utegnutih i besprijekornih tijela. Photoshopirane ljepotice i ljepotani nam izazivaju komplekse, posebno tijekom ljetnog beach – body- ready ludila. Oni prosječnog izgleda teško dobivaju svoje mjesto pod suncem ili pred objektivima.
No ovog ljeta stvari su se promijenile – na splitskim Bačvicama podignut je, prvi u svijetu, Spomenik neisklesanom tijelu. U čast svim neutegnutima, koščatima, punašnijima, krakatima, zdepastima i prosječnima, spomenik utjelovljuje simpatičnu Siščanku Mirnu Matić. Mirna je pobjednica foto natječaja na kojem su stotine sudionica i sudonika pokazali kako se nosi opušteno i kako se svatko može dobro osjećati u svojoj koži.
Iza cijele priče stoji Pipi, legendarna splitska narančada koja oduvijek slavi opuštenost i bezbrižnost bez obzira na trendove ili očekivnja. Ako ste u prolazu, svakako obiđite ovu neuobičajenu splitsku znamenitost, jer je na kraju krajeva to spomenik svima nama, običnima i svakodnevnima.
“Najbolji način da za povezivanje brenda s potrošačima je taj da brend pokaže koliko mu oni znače. Postoji li bolji način za to, on toga da im podigne spomenik? I to doslovno. Pipi je hrabar brend koji kao izazivač s malim budžetom mora biti hrabriji od konkurencije i jako smo ponosni što smo i ove godine nastavili s komunikacijom koja je itekako različita od onoga što se očekuje. Naravno, još smo ponosniji i u činjenicu da i ove godine bilježimo još bolje poslovne rezultate nego u prošloj godini. Kontinuirani rast je jedini pravi pokazatelj ušpješne i učinkovite komunikacije”, izjavio je Darko Bosnar – kreativni direktor Imago Ogilvy reklamne agencije.
CREDITS Agencija: Imago Ogilvy Kreativni i Art Direktor: Darko Bosnar Copywriter: Barbara Sabo, Josip Listeš, Ana Burazer Dizajner/art direktor: Marko Gereci, Saša Perić Strategija: Dina Dretvić, Nela Fegić Moguljak Voditelji projekta: Željka Perković, Ivana Besak Priprema: Nikola Janjić, Lana Kessler Digitalna agencija: DRAP Tvrtko Kračun, Željko Glavor, Hrvoje Hrvatin, Nikola Grdanjski, Stipe Mihaljević, Mario Semeš, Barbara Galović Ilustrator: Vedran Klemens Klijent: Irena Lešković, Marketing Director za Pipi Beverage
Originalni članak možete pročitati na linku.