Preuzeto s portala Media Marketing.
Zagrebačka reklamna agencija Imago Ogilvy je s kampanjom Samo ljubav, koju je osmislila za najpoznatiji hrvatski brand vode Janu, osvojila brončanog lava na Cannes Lionsu, najvećem svjetskom festivalu kreativnosti u oglašavanju. Ove godine je u Cannesu prijavljeno više od 43 000 radova iz cijelog svijeta, a kad se uzme u obzir da su među njima najveći svjetski brandovi i najveće svjetske agencije, ovo je fantastičan uspjeh.
Imago je tako postao prva agencija iz Hrvatske koja je osvojila Lava u Cannesu.
Priča o Malenoj i Klepetanu, na kojoj se temelji Imagova kampanja za Janu, ove je godine imala dva sretna kraja, Klepetan se vratio Malenoj, a Jana i Imago su osvojili veliku svjetsku nagradu.
Za Media Marketing smo popodne uspjeli dobiti i izjave ključnih članova Imago tima koji je osmislio i realizirao kampanju.
„Velike vizije stvaraju velike ideje, a velike ideje stvaraju velika djela. Kampanja s iščekivanjem Klepetana je prerasla okvire klasičnog oglašavanja i postala puno više od same promocije proizvoda. Kada brand umjesto da priča o ljubavi, omogući ljudima ne samo da osjete, nego da i podjele ljubav s drugima, onda to postane velika stvar. Samo takve ideje mogu osvojiti članove žirija u Cannesu i samo takve ideje mogu osvojiti tu najprestižniju nagradu za koju se bore svi najveći oglašivači i marketinške agencije u svijetu. Ono što je važno istaknuti, je da Imago i Jana nisu ovu kampanju samo odradili, već su je odživjeli. Nekoliko mjeseci pripreme i gotovo cijeli mjesec prepun strepnje i iščekivanja, donijeli su prvo čudo kada se Klepetan vratio svojoj Malenoj, a sada i drugo čudo kada nam iz Cannesa stiže najprestižnija nagrada na svijetu, jedan i jedini Cannes Lions,” izjavio je Darko Bosnar, Art&Innovation Director iz Imago Ogilvy agencije.
Sarah Prevedan, Account Manager u Imago Ogilvy agenciji i voditeljica projekta naglašava:
”Od svih projekata na kojima sam do sada radila, a svaki je imao neku svoju posebnost, ovaj je bio najizazovniji i potpuno nepredvidiv. Ali kad voliš i vjeruješ u ono što radiš, kad se trudiš dati sve od sebe, onda ti se na kraju to ipak i vrati. Proces stvaranja je ono što me veseli i ispunjava te mi je puno važniji od same nagrade. Timski duh i zajednička želja da projekt uspije je ono što mi je najvažnije u poslu i vjerujem da je na ovoj kampanji baš ta vjera i upornost koju smo mi nosili u sebi i dovela do ovog ogromnog uspjeha.”
”Postoji bezbroj isprika koje možeš smisliti zašto nitko iz Hrvatske ne osvaja Lava, ali postoji samo jedan način da ga osvojiš – tako da radiš kvalitetno i na svjetskoj razini. Nagrada na festivalu mi nije nikada cilj kod smišljanja kampanje, ali je uvijek dobrodošla posljedica i jako sam sretan i ponosan. I da na kraju besramno parafraziram jednu pametnu izjavu: nismo mi veliki zato što smo osvojili lava u Cannesu, nego smo osvojili Lava u Cannesu zato što smo veliki,” dodaje Igor Mladinović, glavni kreativni direktor u Imagu.
Imago tim: Darko Bosnar, Sarah Prevedan, Igor Mladinović, Srećka Gmaz, Željko Glavor, Predrag Kežić, Hrvoje Hrvatin.
Originalni članak pročitajte na linku.