Članak je preuzet s media-marketing.com.
U petak su na Danima komunikacija u Rovinju proglašeni pobjednici natjecanja MIXX, organiziranog po međunarodnoj licenci IAB-a, a koje nagrađuje najbolje digitalne kampanje. Prestižna Best in Show nagrada pripala je Dalmacijavinu i agenciji Imago Ogilvy za kampanju Boli me Pipi.
Organizatori natjecanja potvrdili su da je broj prijavitelja porastao za 15%. Sveukupno je pristiglo 78 prijava za 10 navedenih kategorija. Ovogodišnje prijave na natjecanje MIXX Hrvatska preslika su tržišnih trendova i ulaganja u vlastite kanale komunikacije od web stranice do mobilnih aplikacija. Organizatori ističu kako je digitalni sadržaj, kako u svijetu tako i u Hrvatskoj, dosegao razinu da može samostalno, ali i kao dio integrirane komunikacije zaista ostvariti pomak u prodaji i na brand parametrima.
Originalni članak kao i vijesti o ostalim uspješnim kampanjama dostupni su na linku.