Članak je preuzet s portala mediamarketing.com
Karantena je pri kraju, a vi niste iskemijali nove ideje poslovanja ili kampanjskih kreativa? Još stignete uz knjigu Alkemija: Nevjerojatna moć ideja koje nemaju smisla, autora Roryja Sutherlanda. Naime, Alkemija je od prošlog tjedna dostupna i online, zahvaljujući izdavaštvu Imago reklamne agencije. Kako kažu iz Imaga, u vrijeme kada baš ništa nema smisla, oni su ga odlučili potražiti uz pomoć Alkemije i to omogućiti svima u branši, ali i šire.
Ako upravo u glavi navodite racionalne razloge zašto vam (ne) treba ova knjiga, to je pravi znak da će vam koristiti jer Rory u Alkemiji objašnjava zašto je za briljantnost potrebna iracionalnost. Osim toga, u Alkemiji ćete otkriti i Sutherlandovih 11 pravila, koji će vam pomoći sa poslovanjem u ovim izazovnim vremenima. Tako, na primjer, u Alkemiji možete saznati iz kojeg razloga ljudi više vole prugaste paste za zube, zašto su svi prije pandemije izbjegavali konferencijske video-pozive i kako filozofiju Alkemije upotrijebiti odmah (bez obzira jeste li na strani klijenta, agencije ili se uopće ne bavite marketingom).
Odgovore na sva ova pitanja možete dobiti i uživo na Facebook stranici Imago reklamne agencije od strane autora knjige u četvrtak, 7. 5. u 17:30 sati na Alkemija ReadUp! eventu, kojeg će voditi legendarna dobra vila agencijskih evenata Ida Prester. Njen pričljiv i duhoviti sugovornik Rory inače je potpredsjednik Ogilvy UK-a, čiji TED Talks govori broje preko nekoliko milijuna pregleda. Podsjetnik, kao i više detalja o samom eventu pronađite ovdje.
Originalan članak dostupan je na linku.