Tele2 pokućni opet ekraniziran po kućama


Članak je preuzet s media-marketing.com.

Više ne morate tražiti slobodu kad je imate uz flat pokućni internet kojeg jednostavno instalirate gdje god idete. Drevni Japanci tvrde da svaki čovjek ima tri lica: prvo pokazuje svima, drugo pokazuje obitelji i treće koje ne pokazuje nikome. Japanci su u svoj mudrosti zaboravili na još jedno lice koje se javlja kada se oslobodimo u svoja četiri zida. Upravo takvu slobodu iskusio je i Vid, poznato Tele2 lice u dobrom starom društvu najsimpatičnijeg Policajca u Hrvatskoj. Ovom uigranom tandemu priključili su se i novi likovi, Sementa Rajhard u ulozi djevojke i pas Keko u ulozi psa.
Slobodno pogledajte koja je poveznica između Davida Hasselhoffa i neograničene slobode pokućnog interneta…

https://www.youtube.com/watch?v=TVTH5rVvn0M

“Bilo je zanimljivo raditi na ovogodišnjoj kampanji za pokućni, nadamo se da će ekipa iz TVC-a oduševiti gledatelje kao što je oduševila nas na snimanju,” kaže Ivona Veselić Bila, Account Executive.
“Uz malu pomoć Davida Hasselhoffa neograničeno smo oslobodili bilo koja četiri zida,” izjavila je Ana Pogačić, Copywriterica.

Originalni članak dostupan je na linku.

Dajem suglasnost Imago reklamnoj agenciji da sprem i čuva moju osobnu email adresu u svojoj bazi podataka najdulje 5 godina u svrhu slanja povremenih promotivnih obavijesti.

Ako želite opozvati vašu suglasnost ili prestati primati poruke Imago reklamne agencije, molimo pišite na privacy@imago.hr i zatražite izmjenu ili brisanje podataka.