Drži Guc Guc na oku


Na vrhuncu hypea oko neodvojivih čepova, inovacije obavezne za većinu brandova pića, Studena je na drugačiji način objavila da je od svojih čepova postala neodvojiva kao GUC od GUC-a. Kako bi uboli svaku priliku za hidraciju bez da ubodemo svoje oko, kreirali smo zaštitne naočale za sigurno hidriranje – Studena GucEye Protect. Kampanju su činili online video u stilu 90s TV prodaje, digitalna aktivacija sa stvarnim naočalama kao nagradama i serija contenta kroz smo auto-ironično educirali publiku o važnosti novih čepova.


Dajem suglasnost Imago reklamnoj agenciji da sprem i čuva moju osobnu email adresu u svojoj bazi podataka najdulje 5 godina u svrhu slanja povremenih promotivnih obavijesti.

Ako želite opozvati vašu suglasnost ili prestati primati poruke Imago reklamne agencije, molimo pišite na privacy@imago.hr i zatražite izmjenu ili brisanje podataka.